Δήμοι

Google και Δήμος Πειραιά , δωρεάν εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους επιχειρηματίες της πόλης

Google και Δήμος Πειραιά συνεργάστηκαν για την πραγματοποίηση του δωρεάν εκπαιδευτικού σεμιναρίου , την Τετάρτη 29 Ιουνίου , που είχε ως στόχο να γνωρίσει στους επιχειρηματίες του τουρισμού τα νέα διαδικτυακά εργαλεία για την προσέλκυση τουριστών, έτσι ώστε να αποκτήσουν οι επιχειρήσεις τους μια ολοκληρωμένη online παρουσία στο διαδίκτυο.

Παράλληλα η πρωτοβουλία αυτή διευρύνεται από τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό από την Google, ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας και να λάβουν στο τέλος πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του IAB Europe (Interactive Advertising Buraeu).

Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πληροφορικής, Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης κ. Ανδρέας Βεντούρης, δήλωσε:
«Πραγματοποιήσαμε χθες σε συνεργασία με την Google, δωρεάν σεμινάριο για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Είχαμε μαζί μας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μία ομάδα έμπειρων συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google. Μας ανέλυσαν τα οφέλη του διαδικτύου και τους τρόπους χρήσης διαδικτυακών εργαλείων. Πολλοί επαγγελματίες του τουρισμού ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία μας και εκπαιδεύτηκαν στο πως μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, φτάνοντας τελικά μέχρι και στο να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Η πρωτοβουλία αυτή, αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδιασμού της Δημοτικής Αρχής για την αξιοποίηση και προώθηση του τουρισμού σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας και θα υπάρξουν περισσότερες παρόμοιες πρωτοβουλίες».

Σε δήλωση του ο κ. Στέλιος Ντουράκης Online Advisor, εισηγητής του σεμιναρίου, τόνισε:
«Η ανάδειξη ενός τουριστικού προορισμού, καθώς και η προσέλκυση νέου κοινού στην περιοχή, είναι συνήθως δουλειά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Από εκεί και πέρα, το πως θα κινηθεί αυτός ο κόσμος στην περιοχή, δηλαδή που θα επιλέξει να ξοδέψει τα χρήματά του, έχει να κάνει με τις ίδιες τις επιχειρήσεις. Στην σημερινή εποχή, όπου και αν πηγαίνουν οι ταξιδιώτες, βρίσκονται στο διαδίκτυο. Είτε για να οργανώσουν ένα ταξίδι, να εξερευνήσουν μια νέα πόλη ή να μοιραστούν τις εμπειρίες των διακοπών τους, καταφεύγουν στο διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε συσκευή βρίσκεται στα χέρια τους. Το διαδίκτυο και η αυξανόμενη χρήση των κινητών συσκευών έχουν αναδιαμορφώσει τελείως τη διαδικασία που ακολουθούν οι καταναλωτές για να πάρουν μια αγοραστική απόφαση, όπως σε ποιο ξενοδοχείο θα μείνουν ή τι θα κάνουν στις διακοπές τους. Το Grow Greek Tourism Online αποτελεί πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των επαγγελματιών τουρισμού σε όλη την Ελλάδα και να τους εκπαιδεύσει σε διαδικτυακά εργαλεία, έτσι ώστε να ωφελήσουν την επιχείρησή τους, αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό».

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο