FeaturedΟικονομίαΟΤΑΤουρισμός

«brand name» Αττική στις αγροδιατροφικές εκθέσεις

Θετικά μηνύματα εξωστρέφειας για το δυνατό «brand name» Αττική σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία

Με τη δυναμική συμμετοχή σε δύο μεγάλες διεθνείς εκθέσεις Τροφίμων και Ποτών, την Food and Drink Expo 2022, η οποία διεξήχθη στο Μπέρμιγχαμ του Ηνωμένου Βασιλείου και την Alimentaria, που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, συνεχίστηκαν οι δράσεις της Περιφέρειας Αττικής με σκοπό την προβολή και προώθηση του Αγροδιατροφικού τομέα μέσα από το «brand name» Αττική.

Πιο συγκεκριμένα, η παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στο Ηνωμένο Βασίλειο αναπτύχθηκε σε δύο διακριτές φάσεις, οι οποίες περιελάμβαναν τη λειτουργία pop up καταστήματος στη περιοχή Islington του Λονδίνου και τη συμμετοχή με infokiosk στη Διεθνή Έκθεση Food and Drink Expo 2022, η οποία διεξήχθη στο Μπέρμιγχαμ.

Σκοπός της λειτουργίας του καταστήματος pop up ήταν να προσδιοριστεί ο αντίκτυπος των προϊόντων της Αττικής στον τελικό καταναλωτή μιας συνοικίας του Λονδίνου που φημίζεται για τους ξεχωριστούς της χώρους εστίασης. Στο κατάστημα παρασκευάζονταν γεύματα τύπου Lunch & Breakfast Bites από τον Βρετανό chef Andrew R M Reed, καθώς και πώληση των προϊόντων των επιχειρήσεων που συμμετείχαν. Επιπρόσθετα, διοργανώθηκε παρουσίαση των οίνων που παρουσιάζονταν στη δράση από τον κο Κλέαρχο Κανελλάκη, Head Sommelier και Wine Buyer στο εστιατόριο Ekstedt.

Παράλληλα, στο εκθεσιακό περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής εκτίθονταν τα προϊόντα των εταιρειών ανά κατηγορίες, ενώ εκτός από τη πληροφόρηση που παρέχονταν στους επισκέπτες από στελέχη της Περιφέρειας Αττικής για τον αγροδιατροφικό τομέα της, υπήρχε εξειδικευμένο προσωπικό της διοργανώτριας εταιρείας, το οποίο είχε αναλάβει την προώθηση των προϊόντων των εκθετών στην έκθεση. Ταυτόχρονα, σεφ ετοίμαζε μικρογεύματα με βάση τα υλικά των επιχειρήσεων, προκειμένου να παρουσιάζεται άμεσα το ποιοτικό πλεονέκτημα των προϊόντων της Αττικής.

Στο σύνολο της δράσης παρουσιάστηκαν προϊόντα από είκοσι τρεις επιχειρήσεις της Αττικής τα οποία αφορούσαν στις εξής κατηγορίες τροφίμων: λάδι, βότανα, μπάρες δημητριακών, δημητριακά πρωϊνού, αλείμματα- σάλτσες, κρασί, μέλι, ενώ ανάμεσα στους 217 επισκέπτες –επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων που προσέγγισαν το περίπτερο της Περιφέρειας ήταν εκπρόσωποι εταιρειών όπως οι Morrisons, Unisnacks Europe Ltd, Booker Group, Waitrose, Euro Food Brands, Bestfoods UK, Olympic Oils Ltd, Laithwaites Wine, Premier Foods και Suma Wholefoods.

Δυναμικό παρών της Περιφέρειας Αττικής και στη Ιβηρική Χερσόνησο

Η Περιφέρεια Αττικής έδωσε δυναμικό παρών και στην Βαρκελώνη, στη σημαντική έκθεση Alimentaria, η οποία απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών και της Μαζικής Εστίασης.

Η έκθεση φέτος φιλοξένησε 3.000 εκθέτες. Το «καλάθι» της Αττικής εκπροσωπήθηκε από τους εκθέτες – επιχειρήσεις, οι οποίοι παρουσίασαν μεγάλη ποικιλία προϊόντων όπως μέλι, γαλακτοκομικά, αλείμματα, σακχαρώδη, αρτοποιήματα (κριτσίνια, κουλουράκια) και προϊόντα χαρουπιού.

 

 

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο