Πολιτισμός

Στην Grekland Panorama 2016 το Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών και η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων

eatadimos_23_tn
Στην 3η Έκθεση Grekland Panorama 2016, που διοργανώθηκε στις12-14 Φεβρουαρίου, στο συγκρότημαGloben Arenas στην Στοκχόλμη της Σουηδίας, συμμετείχαν η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολήςτου δήμου Αθηναίων – ΕΑΤΑ και τoΓραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών Aθηνών – ACVB, αποκλειστικά για τηνΕλλάδα.

Τις δύο μέρες λειτουργίας της, η Έκθεση προσέλκυσε πάνω από 11.000 επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον ελληνικό τουρισμό και πολιτισμό καθώς και να γευθούν ελληνικά παραδοσιακά και σύγχρονα προϊόντα.

Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Grekland Panorama για τον προορισμό της Αθήνας και της Αττικής, ήταν αυξημένο και πιο στοχευμένο, σε σύγκριση με την περυσινή διοργάνωση. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, τα στελέχη του ACVB ενημέρωναν τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες για κάθε θέμα ή πληροφορία που αναζητούσαν για την Αθήνα και για την ευρύτερη περιοχή της Αττικής.

Ειδικότερα, ο πολιτισμός και η κουλτούρα, σε συνδυασμό με το άνοιγμα της Αθήνας στη θάλασσα (παραλιακός άξονας) και τη δυνατότητα συνδυασμού της διαμονής στην πόλη με επισκέψεις στα νησιά του Αργοσαρωνικού, είναι τα βασικά στοιχεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των Σουηδών και των Σκανδιναβών επισκεπτών, εν γένει, για τον προορισμό.

Στις συναντήσεις των στελεχών του ACVB με εκπροσώπους tour operators και άλλους επαγγελματίες των σκανδιναβικών αγορών που συμμετείχαν ή επισκέφθηκαν την Grekland Panorama διαπιστώθηκε ότι η ζήτηση για την Αθήνα έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Επισημάνθηκε, επιπρόσθετα, ότι η ποικιλομορφία του τουριστικού προϊόντος του προορισμού, προσφέρεται και για τη σύνθεση ειδικών πακέτων από την πλευρά των tour operators αλλά και για την ικανοποίηση των προτιμήσεων των επισκεπτών που ταξιδεύουν μεμονωμένα.

Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης εμφανίζει ο προορισμός της Αθήνας και στον τομέα τους επαγγελματικού τουρισμού, για τη διοργάνωση εταιρικών συναντήσεων και εκδηλώσεων. Εν τούτοις η αγορά αυτή είναι πολύ πιο απαιτητική και «ευαίσθητη» σε μηνύματα και εικόνες που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και την ομαλότητα στην πόλη .

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία και από τον τομέα αερομεταφορών, Οι απευθείας πτήσεις προς Στοκχόλμη που εκτελούνται από την Aegean Airlines θα πυκνώσουν σε συχνότητα από τον ερχόμενο Μάρτιο ενώ αντίστοιχες κινήσεις, με αύξηση πτήσεων και περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας, προγραμματίζουν και άλλες αεροπορικές εταιρείες.

Τέλος, στις συναντήσεις με τα στελέχη των tour operators, ταξιδιωτικούς πράκτορες και άλλους επαγγελματίες, το ACVB παρουσίασε τα νέα ψηφιακά και έντυπα «εργαλεία» προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, όπως το Athens Destination Specialist Program, το Athens Travel Trade Manual, το Αthens Meetings Planner’s Guide καθώς και παρουσιάστηκε το 4ο ετήσιο επαγγελματικό workshop της Αθήνας, Travel Trade Athens 2016, το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2016.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο