Χωρίς κατηγορία

Μεσσηνία : Θέλουν την επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου

καλαματα προαστιακος
Το θέμα της επαναλειτουργίας του προαστιακού σιδηρόδρομου στην Καλαμάτα τέθηκε, για πολλοστή φορά, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το 2015.

Το θέμα έφερε προς συζήτηση ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Μανώλης Μάκαρης, ο οποίος και ζήτησε να συζητηθεί σοβαρά από τους δήμους η υλοποίηση του αιτήματος.

Η απάντηση του δημάρχου, Παναγιώτη Νίκα, ήταν ότι ο Δήμος Καλαμάτας επιθυμεί την επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου, τόνισε όμως ότι προαστιακός δεν είναι η γραμμή Καλαμάτα-Μεσσήνη, αλλά και η γραμμή μέχρι το Μελιγαλά τουλάχιστον.

Υπογράμμισε λοιπόν ο κ. Νίκας, ότι ο Δήμος Καλαμάτας είναι διατεθειμένος να εισφέρει και οικονομικά προκειμένου να επαναλειτουργήσει ο προαστιακός, με την προϋπόθεση ότι θα εισφέρουν και οι υπόλοιποι δήμοι και όχι μόνο της Μεσσήνης.

Επίσης, είπε ότι προϋπόθεση είναι να βελτιωθούν οι υποδομές, κάτι που υπαινίχθηκε ότι δεν μπορούν να το κάνουν οι δήμοι, ώστε η γραμμή να γίνει ανταγωνιστική σε σχέση με τις υπόλοιπες συγκοινωνίες, αλλά και να υπάρχει και η απαιτούμενη πληρότητα, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά ότι δεν έχει νόημα να πηγαίνει με το τρένο ένας άνθρωπος μόνος του.

Πάντως, να σημειώσουμε ότι η ομάδα «Θέλουμε το σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο», που δραστηριοποιείται μέσω του facebook, θεωρεί ότι υπάρχει δυνατότητα να επαναλειτουργήσουν άμεσα, χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις, τα δρομολόγια στη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμάτα – ΤΕΙ – Μεσσήνη, καθώς η γραμμή έχει υποστεί ριζική ανακατασκευή προσφάτως και βρίσκεται σε κατάσταση κυκλοφορίας, αφού συχνά γίνονται εκδρομικά – τουριστικά δρομολόγια. Υπάρχουν έτοιμες κατασκευασμένες στάσεις κατά μήκος της διαδρομής και δύνανται να προστεθούν κι άλλες.

Στο Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας, το οποίο είχε ανακαινιστεί πλήρως λίγο καιρό πριν από την αναστολή λειτουργίας του, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις αυτοκινητάμαξες προαστιακού τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες είναι πλήρως ανακαινισμένες, λειτουργικές και καθαρές.

Η υπηρεσία εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του μετακινούμενου πληθυσμού μεταξύ των δύο πόλεων, καθώς και σπουδαστών του ΤΕΙ Καλαμάτας, όπως είχε αποδειχθεί ως το 2011 που λειτουργούσε κανονικά, συνεπώς μπορεί να είναι οικονομικά βιώσιμη.

Σε επόμενη φάση και με μικρής έκτασης εργασίες που αφορούν κυρίως στην αποκατάσταση των λεηλατημένων αυτόματων ηχοφωτεινών συστημάτων των ισόπεδων διαβάσεων, ο προαστιακός σιδηρόδρομος πρέπει να επεκτείνει τα δρομολόγιά του ως το Διαβολίτσι και κατόπιν ως την Κυπαρισσία.

Πηγή : www.tharrosnews.gr

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο