Ταξίδια

Ο τουρισμός έφερνε επί σειρά ετών πάρα πολλά έσοδα στη χώρα μας, τώρα θα πρέπει να στηριχθεί

«Ο τουρισμός έφερνε επί σειρά ετών πάρα πολλά έσοδα στη χώρα μας, τώρα θα πρέπει να στηριχθεί. Είναι ο κεντρικός πυλώνας της οικονομίας και συνδέεται με όλα αυτά που είναι η Ελλάδα»,

δήλωσε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Άντζελα Γκερέκου μιλώντας στον Αθήνα 9.84 και στον Γιάννη Θεοδόση.

Μετά από μια δύσκολη τουριστική χρονιά, όπως ήταν το 2020, λόγω της πανδημίας, το μεγάλο στοίχημα για το 2021, όπως τον οριοθέτησε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, είναι να κατακτηθεί ο στόχος του 50% του 2019, εφόσον κινηθούμε σε μια πιο ομαλή κανονικότητα, χωρίς τραγικές εκπλήξεις.

«Σαφέστατα το 2021 δεν θα είναι η χρονιά που θα επιστρέψουμε στο παρελθόν. Τώρα χτίζουμε τη νέα εποχή μετά από αυτήν την καταστροφική πανδημία. Βάσει των σημερινών δεδομένων, το να κατακτήσουμε το 50% είναι ένα εφικτό σενάριο που θα μας βοηθήσει να σταθούμε στα πόδια μας και αυτή τη χρονιά, με λίγο καλύτερο τρόπο από την περσινή υπό την έννοια ότι οι χειρισμοί που γίνονται θα έχουν ένα θετικό αποτέλεσμα, δηλαδή να υπάρξει μια ομαλότητα με τα εμβόλια και τα τεστ covid, καθώς θα έχουμε έναν συνδυασμό ασφάλειας και πρόληψης».

Ανέφερε ότι η καμπάνια του ΕΟΤ είναι έτοιμη και θα αρχίσει να προβάλλεται από τον προσεχή Μάρτιο, σημειώνοντας το 2021 θα είναι μια πιο ανταγωνιστική χρονιά και πως η χώρα μας θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα.

«Βάσει των δεδομένων που θα έχουμε, θα πραγματοποιήσουμε την ανάλογη καμπάνια και προβολή της χώρας, με πιο εξειδικευμένο τρόπο στις χώρες στις οποίες υπάρχει ένα θετικότερο πρόσημο από κάποιες άλλες, όπως είναι η Βρετανία».

Εκτίμησε ότι φέτος ο τουρισμός μπορεί να ανοίξει νωρίτερα από πέρυσι και συγκεκριμένα τον Ιούνιο, υπογραμμίζοντας ότι ο ΕΟΤ, μέσω της καμπάνια του, θα στοχεύσει μεταξύ άλλων και στην προοπτική της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.

«Διαφαίνεται μέσω συνομιλιών ακόμη και με μικρότερες αεροπορικές εταιρίες ότι είναι σε μια ετοιμότητα και θεωρούν και εκείνες ότι ίσως και να ανοίξουμε ένα μήνα πιο νωρίς από πέρυσι. Το στοίχημα, είναι τον Ιούνιο».

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην ανάγκη να επικεντρωθεί η χώρα μας σε ένα πιο εξειδικευμένο, πιο αειφόρο και βιώσιμο μοντέλο τουρισμού με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και σεβασμό στο περιβάλλον, καθώς, όπως είπε, όλο και περισσότερο, οι εν δυνάμει επισκέπτες της χώρα μας και ειδικά οι πιο νέοι άνθρωποι αναζητούν «green destinatios», προορισμούς δηλαδή που σέβονται το περιβάλλον, την παράδοση και τα τοπικά προϊόντα.

«Πρέπει να συνδέσουμε την αγροδιατροφή μας με τον τουρισμό. Είναι η προμετωπίδα μας. Στον ΕΟΤ και στο Υπουργείο Τουρισμού συνεργαζόμαστε και με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προκειμένου να συνδέσουμε αυτούς τους τομείς. Αναπτύσσουμε την παραγωγική Ελλάδα και ως προς τις εξαγωγές και ως προς την τροφοδοσία του τουριστικού πεδίου. Συνδεόμαστε και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για να έχει η Ελλάδα ένα εθνικό brand στηριζόμενο στην αειφορία, στην βιωσιμότητα και στην τοπικότητα με τα δικά της τοπικά προϊόντα που δεν είναι μόνο η διατροφή, αλλά και η παράδοση και γενικότερα ο πολιτισμός».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο