FeaturedΚρήτηΟΤΑΠεριβάλλον

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η δημιουργία χώρου πρασίνου στο Ηράκλειο

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η δημιουργία ενός από τους μεγαλύτερους χώρους πρασίνου στον Δήμο Ηρακλείου, με την  σύμβαση που υπέγραψε το πρωί της Δευτέρας 31 Οκτωβρίου ο Δήμαρχος Βασίλης Λαμπρινός, παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Γιάννη Αναστασάκη και εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας .

To σύνολο της έκτασης στην οποία θα πραγματοποιηθεί η παρέμβαση είναι 14 στρέμματα, από τα οποία τα 6,7 είναι κοινόχρηστοι χώροι και τα υπόλοιπα  7,3 παράπλευροι οδοί και πεζοδρόμια.

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η δημιουργία χώρου πρασίνου στο Ηράκλειο

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός σχετικά: «η διαμόρφωση  του Πάρκου Ερυθραίας αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής αλλά και ολόκληρου του Ηρακλείου. Είναι ένα πραγματικά σημαντικό έργο που θα δώσει στο Ηράκλειο ένα μεγάλο και σύγχρονο χώρο πρασίνου, άθλησης και αναψυχής,  θα αναβαθμίσει ουσιωδώς την ποιότητα ζωής των δημοτών, ενώ θα αποτελέσει πόλο έλξης και για τους επισκέπτες της πόλης».

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου είναι 18 μήνες και  οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν  άμεσα. Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα LifeGrin και ίδιους πόρους του Δήμου Ηρακλείου.

Σε τροχιά υλοποίησης
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η δημιουργία χώρου πρασίνου στο Ηράκλειο

Στοιχεία για το έργο

Αν και οι κοινόχρηστοι χώροι , χωρίζονται μεταξύ τους από κάθετους δρόμους, η μελέτη έθεσε σαν στόχο την ενοποίησή τους σχεδιαστικά και λειτουργικά. Αυτό επιτυγχάνεται  με τη χάραξη μίας συνεχόμενης διαδρομής πεζών μήκους περίπου 400 μέτρων και ενός παράλληλου  ποδηλατοδρόμου διπλής κατεύθυνσης ίδιου μήκους. Οι δύο αυτές πορείες αποτελούν τη «ραχοκοκαλιά» της νέας διαμόρφωσης, εκατέρωθεν της οποίας  «στήνονται» οι νέες προτεινόμενες χρήσεις και δραστηριότητες: περιοχές πρασίνου, περιοχές ανάπαυσης, σημεία στάθμευσης ποδηλάτων, χώρος με τραπεζόπαγκους και μία μικρή παιδική χαρά.

Για την ενίσχυση της σύνδεσης των κοινόχρηστων χώρων επιλέχτηκε να γίνει ιδιαίτερος χειρισμός στα σημεία συνάντηση τους, δηλαδή στα σημεία διασταύρωσης των δύο παράλληλων οδών Μιχαήλ Ηλιάκη και Νικ. Καμπιτάκη με τις κάθετες οδούς. Έτσι επιλέγεται οι διασταυρώσεις αυτές να υπερυψωθούν και να επιστρωθούν με κυβόλιθο διαφορετικό από  τους υπόλοιπους δρόμους.  

Για την καλύτερη συλλογή των ομβρίων κατασκευάζονται νέες σχάρες υδροσυλλογής προσαρμοσμένες στη νέα μελέτη.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο