ΠελοπόννησοςΤουρισμός

Υπογράφηκε η πρώτη προγραμματική σύμβαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου με την “Μοριάς” Α.Ε.

Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Π. Νίκα, η πρώτη προγραμματική σύμβαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου με την “Μοριάς” Α.Ε. με

αντικείμενο την υλοποίηση καμπάνιας προβολής και προώθησης του τουριστικού προορισμού “Πελοπόννησος” για την εκτός κύριας τουριστικής σαιζόν χρονική περίοδο, από την 1η Ιανουαρίου έως και τις 30 Απριλίου 2022.

Η καμπάνια αυτή θα αποτελέσει συνέχεια της ήδη διενεργηθείσας διαφημιστικής εκστρατείας “Peloponnese: Greece beyond the obvious” και των στοχευμένων προωθητικών ενεργειών για την εορταστική περίοδο των φετινών Χριστουγέννων, στο πλαίσιο υλοποίησης άλλων τρεχουσών Συμβάσεων.

Οι στόχοι της καμπάνιας θα είναι η ενίσχυση του Brand Awareness του προορισμού (ATL) και η προώθηση της μη κύριας αγοράς τουρισμού αυτής της περιόδου, αγορά η οποία έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλη αντίστοιχη κατά τη διετία 2020 – 2021, λόγω της έκτακτης υγειονομικής κατάστασης.

Υπενθυμίζεται ότι όσον αφορά στην “Μοριάς” Α.Ε. το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κάρστεν Ράσμουσεν, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τρίπολη ως επικεφαλής ομάδας τεχνοκρατών της Ε.Ε. σημείωσε την δυνατότητα εκ μέρους της να παρέχει οικονομική συνδρομή προς τον εν λόγω αυτοδιοικητικό αναπτυξιακό οργανισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο