Εργασιακά

Διορία έως τις 31 Δεκεμβρίου 2016 για την αξιολόγηση των δομών της δημόσιας διοίκησης

Διορία έως τις 31 Δεκεμβρίου 2016 για την αξιολόγηση και αναδιοργάνωση των δομών της δημόσιας διοίκησης και της Αυτοδιοίκησης , δίνεται από τον αρμόδιο Υπουργό κ. Βερναδάκη , ύστερα από σχετικές οδηγίες προς υπουργεία, αποκεντρωμένες διοικήσεις, ΟΤΑ και ΝΠΔΔ, με σκοπό να προβούν σε αναδιοργάνωση των υφιστάμενων δομών τους με εκπόνηση νέων οργανογραμμάτων.

Σε συνάντηση που είχε  με τους γενικούς και αναπληρωτές γενικούς γραμματείς όλων των υπουργείων, γενικούς γραμματείς Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, προϊστάμενους των γενικών διευθύνσεων Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και γενικών διευθύνσεων Διοικητικής Υποστήριξης και υπηρεσιακά στελέχη,  στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης , ο αναπληρωτής υπουργός Χριστόφορος Βερναρδάκης τόνισε ότι η διαδικασία της αξιολόγησης και αναδιοργάνωσης των κρατικών δομών έχει καθοριστική σημασία για την ευρύτερη πορεία υλοποίησης του κυβερνητικού προγράμματος «και ως εκ τούτου απαιτείται να της δοθεί η πρέπουσα σημασία και να πραγματοποιηθεί με τρόπο ουσιαστικό και αποτελεσματικό».

Στους νέους οργανισμούς απαιτείται να αποτυπώνονται με σαφή τρόπο οι βασικές πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης ως προς την αξιολόγηση και αναδιοργάνωση δομών των φορέων της κρατικής διοίκησης, πρόσθεσε ο αναπληρωτής υπουργός.

Ο κ. Βερναρδάκης ζήτησε το κάθε υπουργείο να καθορίσει το εύρος της αποστολής του και να γνωρίζει όπως οφείλει, από ποιές συγκεκριμένες δομές αποτελείται (π.χ. κεντρική υπηρεσία, αποκεντρωμένες υπηρεσίες, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ ειδικού σκοπού, κ.λπ.), τι ακριβώς κάνει κάθε μία από αυτές, καθώς και να υπάρξει συγκέντρωση των τυχόν πολυδιάσπαστων και ασυντόνιστων δομών. Επίσης, οι διάφορες δομές χρειάζεται να είναι έτσι διατεταγμένες, ώστε να συμβάλουν στην εξυπηρέτηση και υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος, είτε άμεσα από τις υπηρεσίες τους είτε έμμεσα από την παρακολούθηση του έργου ιδιωτών. Επίσης, να ενισχύονται οι υπηρεσιακές δομές (Γενικές Διευθύνσεις ή Διευθύνσεις) και να αποφεύγεται η εύκολη καταφυγή σε σχήματα γενικών ή ειδικών γραμματειών, ή νομικών προσώπων που αποκολλούν τμήματα της διοικητικής ύλης από το στενό πυρήνα του δημοσίου. Ζητήθηκε ακόμα η ύπαρξη μιας δομής σχεδιασμού, διαμόρφωσης. παρακολούθησης πολιτικής σε κεντρικό επίπεδο και η προσπάθεια αποκέντρωσης των επιχειρησιακών λειτουργιών, καθώς και μίας δομής εσωτερικής διοίκησης (Γενική Δ/νση Διοικητικής Υποστήριξης παλαιότερα, Οικονομικής Διαχείρισης σήμερα), στην οποία θα συγκεντρώνονται τα οικονομικά θέματα αλλά και εκείνα της ανάπτυξης και διαχείρισης προσωπικού.

Τέλος, οι Οργανισμοί θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της πληροφορικής ώστε έτσι ώστε να παρέχεται η δυνατότητα αναζήτησης, εξεύρεσης, επεξεργασίας πληροφοριών μέσα από κοινά μητρώα – και κατά συνέπεια, η εξοικονόμηση πόρων για ενίσχυση των δομών άμεσης επικοινωνίας με τους πολίτες.

 

 

 

 

 

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο