Αρχική / Περιφέρειες / Νότιο Αιγαίο / Το ψηφιακό τουριστικό marketing της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Το ψηφιακό τουριστικό marketing της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

nisia_toyrismos

Η πρώτη ενότητα ενεργειών ψηφιακού marketing της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου παρουσιάστηκε  σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Ρόδο, παρουσία εκπροσώπων φορέων του τουρισμού και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Οι εν λόγω ενέργειες επικοινωνίας, που κινούνται σε δύο άξονες, στην ολοκληρωμένη διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και στην διαδραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου κάθε νησί μπορεί να αναπτύξει την δική του ξεχωριστή τουριστική ταυτότητα, υλοποιούνται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού, οδικός χάρτης 2016 – 2020 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και μόλις δύο μήνες μετά από την επίσημη παρουσίασή τους.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, με την ολοκλήρωση της παρουσίασης των πρωτοποριακών και καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών δήλωσε:

«Η διαδικτυακή παρουσία και προβολή, των τουριστικών προορισμών, του Νοτίου Αιγαίου, σχεδόν άγνωστη μέχρι σήμερα, με εξαιρετικά χαμηλές επιδόσεις και αποδόσεις, μπαίνει πλέον σε μια νέα βάση, απολύτως σύγχρονη εξαιρετικά μελετημένη και σχεδιασμένη. Οι τουριστικοί προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου εισέρχονται με πολλές αξιώσεις στην ψηφιακή εποχή. Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από σήμερα τίθενται στην υπηρεσία του τουρισμού του Νοτίου Αιγαίου.

Μας έχει προλάβει η ίδια η ζωή και αυτό που χρειαζόμαστε είναι άλματα. Οι υποτονικοί ρυθμοί του χθες δεν έχουν θέση στο σήμερα. Εμείς στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνουμε άλματα, διότι αντιλαμβανόμαστε πλήρως την περίοδο που διανύουμε, μια περίοδο με πολλούς κινδύνους αλλά και πάρα πολλές ευκαιρίες. Οι ευκαιρίες στο Νότιο Αιγαίο είναι συγκλονιστικές, όσο συγκλονιστική είναι η προοπτική και η δυναμική του. Αυτήν την προοπτική, αυτήν την δυναμική υπηρετούμε, μ’ ένα τρόπο απολύτως καινοτόμο και πρωτοποριακό.

Η ψηφιακή εποχή για το Νότιο Αιγαίο, την περιοχή που ηγείται τουριστικά όλη της χώρας, μόλις ξεκίνησε. Είναι απολύτως πεπεισμένος ότι αυτή η νέα εποχή την οποία τόσο είχαμε ανάγκη, μόνο σε καλύτερες μέρες μπορεί να μας οδηγήσει. Με ρεαλισμό, με αισιοδοξία και με πάρα πολύ δουλειά, συνεχίζουμε και θα είμαστε αυτοί που και στον τομέα του τουρισμού θα δώσουμε τη μεγάλη μάχη. Για τον τόπο μας και για την χώρα».

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:

«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, πιστή στις δεσμεύσεις της, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας και της ολοκληρωμένης καμπάνιας, δίνει σε όλα τα νησιά μας τα εργαλεία και την πρόσβαση σε σύγχρονα και αποτελεσματικά μέσα προβολής, γιατί ο στόχος είναι κοινός. Να αναδείξουμε την μοναδικότητα και τον πλούτο των νησιών μας και να εμπλουτίσουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου. Είμαστε περήφανοι που μέσα από αυτό τον στρατηγικό σχεδιασμό καταφέραμε για πρώτη φορά στα χρονικά να δώσουμε ίσες ευκαιρίες προβολής και ανάπτυξης στα μεγαλύτερα και στα μικρότερα νησιά της Περιφέρειάς μας. Κυκλάδες και Δωδεκάνησα διαθέτουν μία σειρά συγκριτικών πλεονεκτημάτων. Η αξιοποίηση αυτών και η εκμετάλλευσή τους δεν μπορεί όμως να είναι αποτέλεσμα αυτόνομων ενεργειών, αντίθετα θα πρέπει να βασίζεται σε ένα συγκροτημένο σχεδιασμό. Πιστεύω λοιπόν ότι με το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού, που έχουμε στα χέρια μας και με τη συνεργασία όλων, θα καταφέρουμε να ξυπνήσουμε αυτόν τον τουριστικό γίγαντα που λέγεται Νότιο Αιγαίο!»

Οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του τουρισμού του Νοτίου Αιγαίου

Η παρουσίαση των εφαρμογών ψηφιακού marketing του τουρισμού του Νοτίου Αιγαίου έγινε από τον Γενικό Διευθυντή της MarketingGreece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλη, με την οποία συνεργάστηκε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σε μια συνεργασία ιδιαίτερα γόνιμη, αποτελεσματική και αρμονική.

Ειδικότερα, παρουσιάστηκε η διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας, με στόχο τη συνοχή στην επικοινωνία και την άμεση, γρήγορη και ευέλικτη συνεργασία όλων των νησιών. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και το διαδίκτυο, η συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία αποτελεί καινοτομία και βασικό μέρος της πρώτης ενότητας ενεργειών, είναι ένα σημαντικό εργαλείο προς αξιοποίηση στα χέρια των τοπικών φορέων. Παρέχοντας πλήρη πρόσβαση σε επικοινωνιακό υλικό και περιεχόμενο (φωτογραφικό υλικό, κείμενα ταξιδιωτικών εμπειριών και δημιουργικές εφαρμογές – digitalposters), δίνει στους τοπικούς φορείς τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας. Η πλατφόρμα στο μέλλον θα επεκταθεί και για επόμενες ανάγκες άμεσης και αποτελεσματικής συνεργασίας των νησιών για την τουριστική προβολή τους.

Επιπλέον, παρουσιάστηκε το campaigntumblrsite http://likenoother.aegeanislands.gr/, ένα σύγχρονο εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακής παρουσίας, όπου παρουσιάζονται περισσότερο από 40 θεματικές ιστορίες των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Μέσα από ειδικές σελίδες για κάθε νησί και με feedχρηστών το οποίο θα αντλείται μέσα από το hashtag #aegeanlikenoother, θα αποτελέσει τον πυρήνα της φιλοξενίας και προώθησης του concept και του περιεχομένου της καμπάνιας. Το campaignsite θα συνεχίσει να τροφοδοτείται καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τους χρήστες.

Σχετικά admin

Δείτε επίσης

Έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου , 2,1 εκατ. ευρώ

Για έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου , 2,1 εκατ. ευρώ  , ο περιφερειάρχης, Γιώργος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Περισσότερα

Κλείσιμο